مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 11:102023-01-09ورزشي

جام حذفی فوتبال| داور بازی سپاهان برای سایپا خوش یمن بوده است


داوران مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال مشخص شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال روز های 20 تا 22 دی ماه برگزار می شود و تیم های اصفهانی به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

تیم سپاهان روز چهارشنبه 21 دی ماه در ورزشگاه نقش جهان میزبان سایپا تهران خواهد بود که پوریا افشاریان قضاوت این دیدار را برعهده دارد و حمیدرضا افشون، بهمن عبدالهی و رضا مرادی وی را در این امر همراهی می کنند، سعادت باغبان نیز ناظر داوری است.

نکته جالب این که پوریا افشاریان پسر خداداد افشاریان رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال است و اولین قضاوتش را برای سپاهان انجام می دهد، در حالی که پیش از این یک بار برای ساپیا در دسته یک قضاوت داشته که با پیروزی سایپا همراه شده است.

همچنین ذوب آهن روز چهارشنبه 21 دی ماه مهمان مس رفسنجان است که محمدحسین زاهدی فر به همراه محمدعلی پورمتقی، سعید زیبا و یعقوب اشوری داوران این دیدار هستند، یداله جهانبازی هم ناظر داوری است.

تیم ون پارس اصفهان نیز روز سه شنبه 20 دی ماه مهمان پرسپولیس خواهد بود که سعاد وفاپیشه به همراه فرهاد فرهادپور، عباس پورحمیدی و مهرداد خسروی قضاوت این بازی را برعهده دارند، حسین عرب براقی هم ناظر داوری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جام حذفی فوتبال| داور بازی سپاهان برای سایپا خوش یمن بوده است

جام حذفی فوتبال| داور بازی سپاهان برای سایپا خوش یمن بوده است